Customer Care Solutions

Customer Care Solutions is leider in het managen van verkoopsteams en customer care activiteiten. Het doel is eenvoudig: meerverkoop genereren en voor 100% klanttevredenheid zorgen. Daartoe voert ons talent alle ondersteunende functies uit, of neemt het de volledige verantwoordelijkheid voor de niet-face to face verkoop of customer care activiteiten op zich. Van advies en consultancy tot het volledige beheer van een contactcenter: onze innovatieve oplossingen zijn stuk voor stuk maatwerk.

Wij staan met plezier borg voor het totale beheer van uw contactcenter. En dat betekent niet alleen dat we het people management op ons nemen. We managen ook uw klantendienst en streven naar een constante verbetering van de kwaliteit zodat zowel uw verkoopscijfers als uw klantentevredenheid voortdurend stijgen.

We werken zeer nauw samen met u en adviseren u zowel op strategisch als op operationeel niveau. We sluiten met u een activiteit- of resultaatsverbintenis af en bespreken regelmatig de vooropgestelde service levels. Als u dat wenst, begeleiden we u ook bij de integratie van social media in uw klantendienst of uw andere commerciële activiteiten – zodat de interactie met uw klanten conform de laatste markttrends is. Hebt u enkel advies nodig? Dan zorgen wij voor praktische én haalbare tips die meteen voor resultaat zorgen. We kunnen die tips ook samen gieten in een verbeteringsprogramma op maat, dat we met plezier bij u implementeren.

Onze oplossing, uw voordelen:

  • ook in een cyclische activiteit beschikt u over de perfecte personeelsbezetting
  • onze knowhow en expertise verhogen uw verkoop en uw klantentevredenheid
  • meer efficiëntie, dat zijn minder kosten en een hogere klantenretentie
  • transparante facturatie op basis van werkelijke resultaten
  • u hebt meer tijd voor uw corebusiness

De specialist voor u

Managing Director
Tel: +32 2 289 66 80
Philippe Lacroix